Kust leian uued tööpakkumised ning kuidas saan kandideerida?

Uuendame igapäevaselt oma tööpakkumiste lehekülge, et kõik vabad töökohad oleksid alati leitavad. Kasuta Töökoha otsingu nuppu, et leida endale töökoht enda valdkonnas või vaata kõiki meie vabu positsioone. Kui esitad kandideerimisavaldust, siis kontrolli, et esitatav info oleks korrektne.

Millal peaksin kandideerima?

Me otsime pidevalt uusi kolleege erinevatesse osakondadesse. Esita oma kandideerimisavaldus ja pane kirja, millal saaksid tööle asuda. Samuti lisa kõik muu info, mida tulevane tööandja peaks Sinu kohta teadma või millega peaksime arvestama.

Kes võivad kandideerida?

See sõltub sellest, millisele positsioonile kandideerida soovid. Palun vaata, millised nõudmised on töökuulutuses välja toodud.

Kui kandideerid, siis anna meile lühidalt teada, miks oled selle positsiooni jaoks sobilik kandidaat. Me otsime oma ala parimaid ja tahame leida motiveeritud inimesi, kes soovivad jaekaubanduse tulevikku koos meiega kujundada.

Mis oskused ja kvalifikatsioon on vajalik Lidl Eestis töötamiseks?

Igal positsioonil on erinevad nõudmised kvalifikatsioonide, oskuste ja kogemuse osas. Täpsem informatsioon on igal töökuulutusel olemas ning kindlasti tasub seda hoolikalt lugeda. Üldiselt otsime me motiveeritud inimesi, kes soovivad töötada dünaamilises ja väljakutseid pakkuvas keskkonnas. Me otsime edumeelseid inimesi, kes soovivad jaekaubanduse tulevikku kujundada.

Kas ma võin kandideerida rohkem kui ühele tööpakkumisele (ametikohale)?

Muidugi võid kandideerida mitmele erinevale ametikohale, kui töökuulutusel välja toodud nõudmised ühtivad Sinu teadmiste, oskuste ja kogemustega.

Esitasin kandideerimisavalduse. Mis on järgmine samm?

Me saadame Sulle e-kirja, kui oleme Sinu kandideerimissoovi kätte saanud. Seejärel vaatavad meie värbajad kõikide kandidaatide poolt esitatud informatsiooni üle ja valivad välja sobivad kandidaadid. Olenevalt positsioonist ja kandidaatide arvust võib see pisut aega võtta. Me hindame Sinu kannatlikkust.

Mul esineb probleeme sisselogimisega või olen unustanud oma salasõna. Mida peaksin tegema?

Kui Sa oled unustanud oma kasutajanime või salasõna, siis vajutades siia, on võimalik oma kasutajanime või parooli uuendada.

Uue salasõna tellimiseks sisesta oma e-posti aadress ning saadame Sulle uue parooli. Palun veendu, et sisestad korrektse e-posti aadressi, millele oli varasemalt kasutaja loodud. Pärast e-posti aadressi sisestamist saadame Sulle uue kasutajanime ja parooli.

Kui Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile ei tule kirja, siis anna meile teada ja kirjuta aadressile hr@lidl.ee.