Juba ootame Sind avasüli meie poetiimi!
Uus kolleeg, tere tulemast Lidli poodi!
Oleme väga elevil, et liitud Lidli tiimiga! Meil on Eestis juba 13 poodi ja neid lisandub pidevalt juurde. Klienditeenindus on Lidli süda ning peame oluliseks selle taset hoida alati kõrgel. Mitmekülgses poetöös võivad päevad olla väga erinevad. Poe meeskond hoolitseb selle eest, et klient oleks õnnelik ja rahul. Peame väga oluliseks sõbralikku teenindust, kiiret ja mugavat ostukogemust, hoolikalt välja pandud tooteid ning alati heas korras kauplust.
Esimesel tööpäeval ootame Sind uute töötajate tervituspäevale!
Töölepingu allkirjastamisel andsime Sulle ka tervituspäeva kutse, mis sisaldab praktilist infot selle kohta, kuhu ja millal tulla. Tervituspäeva eesmärgiks on tutvustada Sulle ettevõtet, uusi kolleege ja juhte ning jagada tööks vajalikku infot.
Tervituspäev kestab tavaliselt maksimaalselt 6 h ja lõunat ei sisalda. Päeva jooksul toimub paus, mille ajal pakume kerget suupistet. Järgnevatel päevadel saad oma kaasavõetud toitu soojendada poe kööginurgas, kus on olemas külmutuskapp, nõud, kohvimasin. Puuviljade, kohvi ja tee olemasolu on alati tagatud Lidli poolt.
Kas sa teadsid, et ...
- 21 Olgat töötab Eesti Lidlis, olles seega kõige populaarsem naise nimi meie ettevõttes.
- 2022 avasime oma esimesed 8 Lidli poodi üle Eesti
-
Mis hetkest algab töösuhe?
-
Kas katseajal on võimalik võtta puhkust?
-
Milline näeb välja minu esimene tööpäev?
-
Kuidas hakkavad välja nägema minu järgnevad päevad?
-
Kui pikalt ma tean ette oma töögraafikut?
-
Mida ma pean tegema, kui olen jäänud haigeks oma esimesel tööpäeval?
-
Tervisekontroll ja tervisetõend
-
Kus ma saan parkida?
-
Tahan soovitada sõpra tööle, kas meil on soovitusprogramm?
-
Kelle poole võin pöörduda, kui mul on lisaküsimusi?
-
Kust ma leian oma juhi kontakti?